استعلام هزینه ترجمه

استعلام هزینه ترجمه » اطلاع یافتن از هزینه انجام یک ترجمه در بخش فارسی به انگلیسی یا انگلیسی به فارسی بسیار ساده و سریع است کافیست فرم زیر را تکمیل نمایید تا پیش فاکتور به ایمیل تان ارسال شود .

استعلام هزینه رایگان بوده و در کمتر از ۱۵ دقیقه پیش فاکتور خدمات تخصصی به ایمیل تان ارسال می شود . در فاکتور ترجمه ، هزینه انجام پروژه و زمان تحویل پروژه ترجمه انگلیسی به فارسی یا ترجمه فارسی به انگلیسی اعلام می شود .

پس از دریافت فاکتور و اطلاع از جزئیات پروژه می توانید از سایر موسسات و دارالترجمه های فعال نیز قیمت گیری نموده و نهایتا با بررسی و مقایسه مزیت های هر موسسه نسبت به انتخاب دارالترجمه ای معتبر اقدام نمایید .

  • انتخاب دارالترجمه مناسب از حیث امنیت ، تضمین دریافت بهترین پروژه ، پرداخت هزینه مناسب و از سویی اطمینان از تحویل به موقع اهمیت بسزایی دارد به همین دلیل پیش از دریافت خدمات هر دارالترجمه ای ، کارنامه فعالیت دارالترجمه را بررسی نمایید .

ثبت درخواست نامحدود ترجمه

قیمت گیری به صورت نامحدود امکان پذیر است . حق مسلم کاربر است که بتواند از زمان انجام پروژه و هزینه انجام پروژه آگاهی یابد تا بتواند در مرحله تصمیم گیری به دور از خطا ، گزینشی مناسب و بهینه داشته باشد .

بر همین اساس ، می توانید به تعداد نامحدود متن انگلیسی یا متن فارسی ارسال نموده و پیش فاکتور ترجمه را دریافت نمایید . پیش فاکتور سرویس  انگلیسی به فارسی یا سرویس  فارسی به انگلیسی در کوتاه ترین زمان ممکن به ایمیل تان ارسال می گردد .

هفت روز هفته ، هر ساعتی می توانید نسبت به استعلام هزینه پروژه برگردان متون فارسی یا انگلیسی اقدام نمایید .

استعلام هزینه ترجمه
لطفا جهت اطلاع از هزینه انجام پروژه، تاریخ تحویل پروژه و میزان تخفیف تخصیص یافته، این فرم را تکمیل نمایید.
لطفا نام و نام خانوادگی خود را اعلام نمایید.
لطفا شماره تلفن همراه خود را اعلام نمایید.
لطفا رشته دانشگاهی مرتبط با پروژه ارسالی تان را اعلام نمایید.
لطفا سرویس مورد نظرتان را انتخاب نمایید.
لطفا میزان فوریت پروژه را اعلام نمایید.
Max file size is 20 MB. حداکثر حجم فایل جهت آپلود 20 مگابایت می باشد.
Max file size is 20 MB. حداکثر حجم فایل جهت آپلود 20 مگابایت می باشد.
Max file size is 20 MB. حداکثر حجم فایل جهت آپلود 20 مگابایت می باشد.
Max file size is 20 MB. حداکثر حجم فایل جهت آپلود 20 مگابایت می باشد.
لطفا توضیحات و نکات مرتبط با درخواست تان را در صورت نیاز جهت طرح، به صورت کامل شرح نمایید.

از ارسال فایل های تکرار خودداری نمایید .

نامحدود بودن پروسه استعلام هزینه سبب می شود تا کاربران این امکان را به عنوان ابزاری بالقوه در مرحله انتخاب مجری پروژه در اختیار داشته و در زمانی کوتاه و به صورت غیرحضوری ، با اطلاع از زمان تحویل و هزینه نسبت به مدیریت درخواست های خود اقدام نمایند .

مدت اعتبار فاکتور ترجمه از تاریخ صدور

فاکتور ارسالی از سوی دارالترجمه برای هر دو سرویس انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی دارای اعتبار زمانی سه ماهه می باشد .

فایل ارسالی شما بایگانی شده و با اعلام شماره فاکتور امکان دسترسی به فایل اصلی و متن انجام شده در پروسه برگردان متون انگلیسی یا فارسی وجود خواهد داشت .

ترجمه تخصصی

دارالترجمه با بایگانی دقیق و امن فایل انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی ، این اطمینان را به کاربران وب سایت تخصصی ، فوری ، دانشجویی و آنلاین قلم طلایی می دهد که همواره آرشیوی امن جهت حفظ و نگهداری فایل پروژه خود در اختیار خواهند داشت و در هر بازه زمانی می توانند با ارائه شماره درخواست نسبت به دریافت فایل اصلی و یا فایل ترجمه اقدام نمایند .

فاکتور ارسالی از سوی دارالترجمه از لحاظ زمانی دارای اعتبار نامحدود می باشد و می توانید هر زمانی نسبت به تکمیل فاکتور  دارالترجمه آنلاین و اینترنتی قلم طلایی اقدام نمایید .

نگهداری فایل ترجمه انگلیسی و فارسی

نگهداری فایل متن ترجمه  بسیار مهم است . از سوی دیگر حفظ امنیت فایل نهایی پروژه نیز مساله بسیار مهمی است . بهره گیری از نرم افزار های بایگانی پیشرفته و رمزنگاری متون انگلیسی و فارسی ترجمه یکی از مهم ترین راهکارهای تامین امنیت بایگانی دالترجمه می باشد .

فایل های نهایی پروژه در سیستمی ذخیره می شوند که به هیچ شبکه ای متصل نبوده و صرفا مسئولین ذی ربط امکان دسترسی به محتوای متون آرشیو محرمانه را دارند .

ترجمه تخصصی

حفظ امنیت ترجمه و جلوگیری از نشر متن ترجمه وظیفه ای خطیر است که دارالترجمه تخصصی  ، دانشجویی ، آنلاین و فوری قلم طلایی به خوبی از عهده آن بر آمده است . همچنین ، دارالترجمه قلم طلایی فایل را صرفا از طریق ایمیل تحویل می دهد که همین امر مانع از بروز هرگونه سوء استفاده احتمالی می گردد .

عدم ذخیره سازی فایل متون در فضای غیر قابل کنترل ، رویه ای ناامن می باشد و به همین دلیل تحویل پروژه صرفا از طریق ایمیل می باشد .

استعلام هزینه شبانه روزی ترجمه

فعالیت مرکز ترجمه شبانه روزی می باشد . بنابراین کاربران می توانند در هر لحظه ای نسبت به ثبت سفارش ترجمه انگلیسی به فارسی و ترجمه فارسی به انگلیسی اقدام نمایند . استعلام هزینه شبانه روزی باعث صرفه جویی در هزینه و زمان می شود .

از سوی دیگر غیر حضوری بودن خدمات دارالترجمه قلم طلایی سبب شده است تا کاربران بسیاری از سراسر کشور در بازه زمانی مناسب نسبت به ثبت سفارش ترجمه انگلیسی به فارسی و ترجمه فارسی به انگلیسی و یا استعلام هزینه و زمان ترجمه اقدام نمایند .

ترجمه متن و مترجم متن

فعالیت شبانه روزی دارالترجمه آنلاین قلم طلایی زمانی اهمیت می یابد که درخواست کاربران فوری بوده و می بایست در زمانی بسیار کوتاه حجم زیادی از متون در رشته های مختلف دانشگاهی به صورت تایپ شده از فارسی به انگلیسی یا از انگلیسی به فارسی ، ترجمه و تایپ شود ، بنابراین ، دارالترجمه قلم طلایی با زمینه سازی و ایجاد بستر کاری مناسب ، در تلاش است تا پاسخگوی مناسبی به نیازهای واقعی کاربران و مخاطبان موسسه باشد .

آشنایی با فاکتور ترجمه

فاکتور ارسالی از سوی دارالترجمه سندی است که حاوی اطلاعات مرتبط با پروژه برگردان متن انگلیسی به فارسی یا فارسی به انگلیسی می باشد . فاکتور ارسالی شامل اطلاعات مفید و جامعی است که کاربر را در خصوص جوانب پروژه آگاه ساخته و مرجع مناسبی جهت رجوع در مرحله قیاس و گزینش مجری پروژه می باشد .

اطلاعاتی که در فاکتور ارسال شده از سوی دارالترجمه وجود دارد به اختصار شامل موارد فوق می باشد :

  • شماره فاکتور
  • تعداد کلمات متن انگلیسی یا متن فارسی
  • تعداد صفحات استاندارد متن مبدا
  • تاریخ تحویل پروژه به صورت تایپ شده
  • هزینه انجام پروژه و میزان تخفیف اعمال شده
  • اطلاعات حساب بانکی مرکز تخصصی قلم طلایی

ترجمه آنلاین

پس از دریافت فاکتور در صورت پذیرش زمان و هزینه ، می بایست نسبت به تکمیل اطلاعات خواسته شده و ارسال آن به ایمیل دارالترجمه آنلاین و تخصصی اقدام نمایید . دریافت فاکتور از سوی کاربر به منزله پذیرش تمامی قوانین و مقررات دارالترجمه قلم طلایی می باشد ، به همین دلیل ، تکمیل فاکتور و ارسال آن به ایمیل مرکز خدماتی قلم طلایی ضروری است .

راهنمای انتخاب سرعت تحویل ترجمه

سرعت تحویل پروژه بسیار مهم می باشد . بدیهی است سهو در انتخاب نوع سرویس ترجمه انگلیسی به فارسی و یا ترجمه فارسی به انگلیسی مسبب بروز مشکل خواهد بود .

کاربران گرامی می بایست متناسب با زمانبندی مفروض خود ، نسبت به انتخاب نوع سرویس و زمان تحویل پروژه ترجمه انگلیسی به فارسی و یا فارسی به انگلیسی اقدام نمایند .

راهنمای تخمین هزینه ترجمه

تخمین هزینه پروژه برگردان متون فارسی و انگلیسی بر حسب تعداد کلمات متن مبدا می باشد . سیستم استاندارد تخمین هزینه مجموعه مترجمین در گروه تخصصی ، فوری ، دانشجویی و آنلاین قلم طلایی زمینه ساز جلب رضایت مترجمین و کاربران گردیده است .

تخمین هزینه پروژه های برگردان متن از انگلیسی به فارسی و از فارسی به انگلیسی می بایست به گونه ای باشد که کاربر آن را منصفانه دانسته و از سوی دیگر مترجم بخش فارسی یا انگلیسی نیز رضایت کاری لازم را داشته باشد .

مترجم و ترجمه دانشجویی

تخمین هزینه ترجمه بر اساس تعداد کلمات هرگونه شک و شبهه را از بین برده و ساختاری قانونمند دارد و به راحتی می توان در چهارچوب حقوقی ، هزینه خدمات ترجمه تخصصی را تعریف نمود .

مزیت استعلام فوری هزینه و زمان ترجمه

طبیعتا اطلاع یافتن از هزینه انجام پروژه و همچنین زمان تحویل نقش بسزایی در موفقیت کاری و تحصیلی خواهد داشت ، زیرا چندین مرحله نسبت به سایرین پیشی خواهید گرفت . مزیت استعلام هزینه فوری ترجمه  بسیار است که در ادامه به صورت تیتر وار اشاره می شود :

  • امکان دریافت لحظه ای فاکتور
  • عدم وجود محدودیت مکانی و زمانی
  • امکان ارسال فایل ها و متون متعدد و متنوع
  • عدم نیاز به صرف زمان و هزینه جهت مراجعه حضوری
  • امکان سنجی و مدیریت زمان و هزینه جهت ثبت نهایی سفارش
  • امکان گلچین نمودن متون تحقیقاتی جهت مدیریت زمان و رعایت زمانبندی
  • امکان بودجه بندی و تقسیم هزینه جهت انجام متون با توجه به فاکتور دریافتی

11 دیدگاه

  1. بادرود
    جهت ترجمه فاکتور شماره ۹۷۰۱۱۸۷۰۰مبلغ فاکتور را از طریق خودپرداز پرداخت کرده و شماره ارجاع را در سامانه شما ثبت کردم ولی تاکنون ایمیل تایید پرداخت رو دریافت نکردم
    لطفا پیگیری بفرمائید
    باسپاس

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *