تخفیف ترجمه دانشجویی

تخفیف ویژه ترجمه دانشجویی » دانشجویان به عنوان فعالین حوزه علم و فرهنگ ، همواره با متون علمی ، تخصصی و فرهنگی در ارتباط می باشند و در مراحل و مقاطع مختلف تحصیلی نیازمند دریافت خدمات ترجمه انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی به صورت فوری و تخصصی و هزینه مناسب می باشند . تعیین هزینه پروژه برگردان متن فارسی به انگلیسی و فارسی به انگلیسی با توجه به دانشجویی بودن پروژه بایستی تامین کننده نیاز دانشجویان گرامی باشد . در همین راستا ، مجموعه تخصصی قلم طلایی سرویس ترجمه انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی را با مناسب ترین کیفیت و مناسب ترین هزینه در سراسر کشور ارائه می نماید . کافیست از بخش های مختلف وب سایت قلم طلایی بازدید نمایید .

حمایت مالی از دانشجویان در تمامی مقاطع و برای تمامی سرویس های ارائه شده توسط دارالترجمه آنلاین قلم طلایی صورت گرفته و تخفیف ویژه خدمات تخصصی ، فوری و آنلاین ، شامل حال تمامی دانشجویان خواهد بود .

تخفیف دانشجویی ترجمه

برآورده سازی انتظار دانشجویان صرفا زمانی امکان پذیر است که بتوان ترجمه دانشجویی انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی را با رعایت المان هایی نظیر ۱- ارائه کیفیت بالای ترجمه انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی  ۲- تحویل به موقع پروژه فارسی و پروژه انگلیسی   ۳- تحویل ویرایش شده و تایپ شده و  ۴- تعیین هزینه ای بسیار مناسب ، ارائه نمود .ارائه کیفیت بالا با همکاری مترجمین متخصص میسر می گردد . تحویل به موقع پروژه صرفا با همکاری تیم مدیریت فوری موسسه که مسلط به مباحث مدیریت پروژه می باشند میسر می باشد .

ترجمه انگلیسی به فارسی

در خصوص تحویل پروژه به صورت تایپ شده و ویرایش شده ، مترجمین موسسه با تسلط به تایپ ده انگشتی و تخصص بالا در نگارش متون ، پروژه را با کیفیت مورد نظر ارائه می نمایند . در خصوص اعلام هزینه مناسب و معقول متناسب با بودجه دانشجویی ، نهایت تلاش موسسه تعیین مناسب ترین هزینه خدمات تخصصی ، فوری آنلاین و تخصصی ترجمه دانشجویی  متون فنی و غیر فنی بوده است .

تخفیف ویژه حجمی ترجمه

دارالترجمه آنلاین و تخصصی قلم طلایی با توجه به حجم متن انگلیسی یا فارسی تخفیف حجمی را تعیین می نماید . بدیهی است با افزایش حجم پروژه ، کاربران گرامی انتظار دارند که هزینه اعلام شده کاهش یافته و تخفیف مناسبی تخصیص یابد . در این خصوص دارالترجمه آنلاین قلم طلایی همواره توانسته است با مدیریت صحیح درخواست ها ، مناسب ترین میزان تخفیف را بر حسب درصد برای تمامی سفارشات  انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی تخصیص دهد .

ترجمه فارسی به انگلیسی مترجم متن

در صورتی که حجم متن پروژه / متن دانشجویان زیاد باشد ، در زمان صدور فاکتور به صورت اتوماتیک تخفیف ویژه حجمی سفارش اعمال گردیده و میزان تخفیف در فاکتور اعلام می گردد . تخفیف ویژه حجمی هدیه ای ویژه از سوی موسسه  آنلاین و تخصصی قلم طلایی می باشد که در راستای ارج نهادن به عنایت ویژه کاربران معظم تارنمای خدماتی قلم طلایی ارائه می گردد .

تحویل فوری ترجمه دانشجویی با هزینه نازل

یکی از مهم ترین سرویس های برگردان انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی از لحاظ سرعت تحویل ، ترجمه فوری متن می باشد . تحویل فوری متن صرفا در صورتی امکان پذیر است که دارالترجمه به تعداد کافی مترجم فارسی و انگلیسی مجرب و مسلط در رشته های تخصصی دانشگاهی در اختیار داشته باشد . به منظور مدیریت پروژه های  فوری انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی ، تیم مدیریت موسسه نسبت به توزیع سریع پروژه بین مترجمین و نهایتا جمع آوری و ویرایش و تحویل پروژه در نسخه نهایی اقدام می نماید .

student_translation_olink_3

هزینه ترجمه دانشجویی فوری انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی نسبت به سایر سرویس ها بیشتر است . در این بین ، برای درخواست های فوری دانشجویی در هر دو بخش ترجمه دانشجویی  فارسی به انگلیسی و انگلیسی به فارسی ، تحویل فوری با احتساب هزینه سرویس معمولی ارائه میگردد .

این سرویس ویژه بوده و صرفا توسط موسسه معتبر قلم طلایی ارائه می گردد لذا ، از این فرصت ارزشمند بهره مند گردید .

انتخاب مناسب ترین مترجم

یکی از مهم ترین المان های تاثیرگذار در ارائه ترجمه ای با کیفیت بالا ، انتخاب مترجم متن می باشد . در صورتی که مترجم انتخابی تسلط کافی را به موضوع و زمینه تخصصی داشته باشد بی شک بهترین ترجمه دانشجویی انگلیسی به فارسی یا  فارسی به انگلیسی ارائه خواهد شد . اکثر مترجمین مسلط صرفا برای درخواست های سطح طلایی انتخاب میشوند در این میان برای دانشجویان فرصت ویژه دیگری در نظر گرفته شده است . دانشجویان عزیز می توانند با پرداخت هزینه پروژه انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی عادی ، مترجم انگلیسی و مترجم فارسی سطح طلایی را به منظور انجام پروژه خود انتخاب نمایند .  این فرصت ویژه ویژه دانشجویان ، بسیار ارزشمند بوده و در این طرح دانشجویان می توانند از توان علمی و تخصص مجرب ترین مترجمین کشوری برخوردار گردند .

ترجمه دانشجویی متن

با توجه به روند انتخاب مترجم در دارالترجمه آنلاین و معتبر قلم طلایی ، پروژه با بهترین کیفیت ممکن تحویل می گردد به گونه ای که اکثر مشتریان موسسه را اساتید دانشگاهی و اعضای هئیت های علمی دانشگاه های سراسری و آزاد تشکیل می دهند .

پرداخت اقساطی هزینه ترجمه

گاهی اوقات بودجه دانشجویان ، کفاف هزینه ها را نمی دهد . همگی روزگاری دانشجو بودیم و چه بسا علی رغم توان مالی بالا ، در برخی موارد کمبودهایی را متحمل شده ایم . دارالترجمه قلم طلایی به عنوان یکی از فعالین حوزه علم و فرهنگ ، همواره با قشر دانشجویان در ارتباط بوده و به درستی نیازها و شرایط دانشجویان را درک نموده است .

بدین منظور با هدف تسهیل امر سرویس رسانی در بخش  انگلیسی و فارسی شرایط لازم جهت پرداخت هزینه ترجمه دانشجویی انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی طی چندین مرحله فراهم گردیده است . بدین ترتیب ، دانشجویان گرامی میتوانند هزینه برگردان متون فارسی و انگلیسی خود را در چند مرحله پرداخت نمایند .

ارتباط با وب سایت ترجمه آنلاین

جهت دریافت جزئیات مرتبط با طرح فوق ، از طریق بخش تماس با ما ، نسبت به ابراز تمایل جهت پرداخت اقساطی اقدام نمایید .

تایپ و ویرایش رایگان ترجمه دانشجویی

یکی دیگر از مزیت های سرویس های  انگلیسی به فارسی و فارسی به انگلیسی تحویل پروژه به صورت تایپ شده و ویرایش شده می باشد . هزینه ای برای سرویس تایپ متون و ویرایش اخذ نمی گردد . خدمات فوق رایگان بوده و به عنوان هدیه ای ویژه از سوی پرسنل خدوم موسسه کشوری قلم طلایی تقدیم می گردد . مترجمین موسسه به تایپ ۱۰ انگشتی تسلط کامل داشته و تمامی پروژه های برگردان متن را به صورت تایپ شده تحویل می نمایند .

از سوی دیگر ، پیش از تحویل پروژه نسبت به بازخوانی و رفع نقص احتمالی اقدام می گردد تا پروژه تحویلی بی نقص بوده و از لحاظ علمی معتبر بشمار آید .

عدم افزایش لحظه ای هزینه ترجمه دانشجویی

کنترل توازن در بخش هزینه بسیار مهم می باشد . افت و خیز تعرفه ها در بازار ترجمه دانشجویی کشور بسیار است به گونه ای که در برخی برهه های زمانی ، افت و خیز ها تا ۵۰ درصد در سرویس های ترجمه دانشجویی می باشد . افزایش هزینه در بخش ترجمه دانشجویی ، سبب بروز مشکل در پروسه سرویس رسانی می گردد . بروز مشکل در فرآیند ارائه خدمات علاوه بر افت ترافیک کاری موجب دلزدگی مترجمین و ناراحتی مشتریان و کاربران خواهد شد .

به منظور مبارزه با اثرات منفی چنین افزایش های نابهنگامی ، مسئولین دارالترجمه تخصصی قلم طلایی همواره در تلاشند تا با تدابیر خردمندانه ، افزایش و کاهش ها را به صورت پله ای و به مرور اعمال نمایند به گونه ای که فرصت همسو سازی توان پرداخت و حفظ ترافیک کاری مترجمین فراهم شود . هرگونه کاهش و یا افزایش هزینه ترجمه دانشجویی از بخش خبر دارالترجمه اعلام می گردد .

مصالحه نهایی جهت کاهش هزینه ترجمه دانشجویی

در برخی موارد برخی پروژه های ترجمه دانشجویی از لحاظ حجمی و هزینه اعلامی ، با توجه به ارزش پروژه برای مشتری ، قابل قبول / منطقی نمی باشد . به عنوان مثال جهت اخذ نمره در یک درس ۳ واحدی می بایست تا ۳۰۰ هزار تومان هزینه برای ترجمه دانشجویی متن ، پرداخت نمود . در این گونه موارد ، امورمالی موسسه با مصالحه میان مترجم و مشتری ، پروژه را مدیریت نموده و از لحاظ کمی وکیفی و هزینه نهایی  ،مصالحه می گردد .

در ترجمه دانشجویی در صورت افزایش حجم پروژه ترجمه ، امکان مصالحه مابین مترجم و مشتری وجود دارد .

سخن آخر ، هر نکته و یا پیشنهاد و انتقادی را با مسئولین و دست اندر کاران دارالترجمه در میان گذارید .

تماس با ما
جهت برقراری ارتباط با مرکز ترجمه، خواهشمندیم فرم ذیل را تکمیل نمایید.
لطفا نام و نام خانوادگی تان را اعلام نمایید.
لطفا شماره تماس تان را اعلام نمایید.
لطفا عنوان موضوع یا مساله مورد نظرتان را اعلام نمایید.
لطفا درخواست، موضوع یا مساله مورد نظرتان را به صورت کامل شرح دهید.
Max file size is 20 MB. می توانید در صورت نیاز فایل مرتبط با پیام تان را ارسال نمایید. حداکثر حجم فایل قابل آپلود 20 مگابایت می باشد.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *