GP

پیش فاکتور خدمات ترجمه

ثبت سفارش و دریافت پروژه شامل سه مرحله می باشد. در مرحله اول اطلاعات کلی پروژه اعلام می گردد. پس از اطلاع از هزینه مناسب ترین سرویس را با توجه به زمان تحویل و هزینه اعلام شده تعیین نمایید. مبلغ اعلامی را از طریق درگاه پرداخت آنلاین بانک ملت و یا با استفاده از اطلاعات حساب بانکی مندرج در مرحله دوم، پرداخت نمایید. در نهایت، با تکمیل فرم مرحله سوم توسط شما ، اطلاعات کامل پروژه ثبت شده و پروسه انجام پروژه آغاز می شود. ثبت سفارش/پرداخت هزینه/تکمیل فرم پرداخت هزینه، اختیاری بوده و به منزله پذیرش تمامی قوانین و مقررات خدماتی مرکز ترجمه قلم طلایی می باشد.

مرحله اول : دریافت پیش فاکتور و اطلاع از زمان تحویل و هزینه سرویس

توجه : کاربرانی که فاکتور را در گوشی موبایل خود مشاهده می نمایند در صورت بروز مشکل در مشاهده فاکتور به صورت عمودی می توانند فاکتور را به صورت افقی در گوشی خود به صورت کامل مشاهده نمایند. فاکتور نمایش داده شده قابلیت scroll (حرکت به چپ و راست) داشته و تمامی محتوا به راحتی قابل مشاهده می باشد. به راحتی با کشیدن فاکتور به سمت چپ یا راست می توانید تمامی جزئیات فاکتور را مشاهده نمایید.

[wp-invoice]

خواهشمندیم ایمیل حاوی لینک این بخش را ، تا لحظه دریافت ترجمه ، حذف ننمایید . جهت ورود به این بخش نیازی به وارد نمودن username و یا password نمی باشد.

  • ساعت تحویل تمامی درخواست ها 23:45 می باشد .
  • ترجمه اساتید صرفا توسط اساتید دانشگاهی انجام می شود.
  • درج ” شماره فاکتور”  در فرم ” مرحله سوم” ، الزامی است .
  • ترجمه کند، عادی و فوری توسط مترجمین مجرب انجام می شود.
  • “اطلاعات حساب بانکی” موسسه در مرحله دوم اعلام گردیده است .
  • جهت ثبت سفارش ، هزینه مندرج در ستون ” مبلغ نهایی” را پرداخت نمایید .
  • با بررسی تاریخ تحویل و هزینه هر سرویس، مناسب ترین سرویس را انتخاب نمایید.
  • پس از واریز هزینه، فرم ” ثبت نهایی “ را در این بخش (مرحله سوم) تکمیل نمایید.
  • تاریخ تحویل با توجه به رشته، حجم پروژه و امکان تخصیص مترجم،اعلام شده است.
  • کیفیت تمامی سرویس های خدماتی به صورت کامل از سوی مرکز تضمین گردیده است.
  • هزینه ترجمه بر اساس سرعت انجام پروژه توسط مترجمین متخصص موسسه اعلام شده است.
  • اشکال، جداول، نمودارها ، چارت ها و فرمول ها به صورت اسنپ شات وارد متن ترجمه می شود.

 

مرحله دوم : واریز هزینه خدمات

توجه : در صورتی که هزینه اعلام شده و زمان تحویل مورد تاییدتان است خواهشمندیم نسبت به تکمیل این مرحله اقدام نمایید. پرداخت هزینه و تکمیل فرم پرداخت هزینه (فرم مرحله سوم) به منزله پذیرش تمامی مفاد و تفاهم نامه مابین مرکز و کاربر جهت دریافت خدمات می باشد و مرکز به استناد مفاد قرارداد، خدمات را ارائه می نماید.

پرداخت آنلاین (پرداخت اینترنتی) :

  • جهت ورود به بخش پرداخت آنلاین کلیک نمایید : درگاه پرداخت آنلاین
  • در صورت پرداخت مستقیم به شماره کارت و یا شماره حساب، مالیات بر ارزش افزوده اخذ نخواهد شد.
  • در صورت پرداخت از طریق درگاه پرداخت آنلاین، 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده به مبلغ فاکتور افزوده شده و پیش از تحویل پروژه، اخذ خواهد گردد.
  • پس از واریز هزینه از طریق درگاه پرداخت آنلاین ، شماره ارجاع را یادداشت نمایید.
  • پس از پرداخت هزینه ، به این بخش مراجعه نموده و فرم پرداخت هزینه را تکمیل نمایید.

 پرداخت آفلاین (غیر اینترنتی) : 

با در اختیار داشتن اطلاعات حساب بانکی موسسه، می توانید نسبت به پرداخت غیراینترنتی وجه خدمات از طریق دستگاه خود پرداز، دستگاه POS، موبایل بانک و … اقدام نمایید.

بانک ش حساب ش کارت 16 رقمی شماره شبا
ملت 2120839854 6104337829481769 IR610120020000002120839854
صاحب حساب حساب بانکی موسسه بنام مهندس babak amani می باشد.

پس از پرداخت هزینه ، شماره ارجاع یا پیگیری را یادداشت نموده و در فرم زیر وارد نمایید .

مرحله سوم : تکمیل فرم ثبت نهایی

هزینه واریز شده صرفا به عنوان ضمانت اجرای پروژه بوده و تا 15 روز پس از تحویل پروژه،در حساب موسسه بلوکه خواهد بود .  پس از تکمیل فرم ثبت نهایی ، امور مالی موسسه نسبت به تایید تراکنش مالی و تبدیل وضعیت سفارش به وضعیت ” ثبت گردید ” اقدام می نماید . تکمیل فرم پرداخت هزینه به منزله پذیرش قوانین و مقررات خدماتی مرکز قلم طلایی می باشد .

  • در صورت نیاز توضیحات مرتبط با سفارش خود را در فیلد توضیحات مرتبط در فرم ذیل وارد نمایید
  • در صورتی که تاریخ خاصی جهت دریافت پروژه مدنظر می باشد در فیلد توضیحات مرتبط اعلام نمایید
مرحله نهایی
جهت تکمیل مرحله ثبت سفارش، فرم ذیل را تکمیل نمایید.
لطفا نام و نام خانوادگی تان را اعلام نمایید.
لطفا شماره تماس تان را اعلام نمایید.
لطفا شماره فاکتور تان را وارد نمایید.
لطفا رشته تخصصی و یا زمینه کاری مرتبط با پروژه را اعلام نمایید.
لطفا سرویس مورد نظرتان را اعلام نمایید. صرفا با توجه به فاکتور صادره و هزینه واریزی برای سرویس های انتخابی ترتیب اثر داده می شود.
اطلاعات مالی مرتبط با سفارش :
لطفا اطلاعات مالی مرتبط با سفارش را که شامل مبلغ پرداختی، نحوه پرداخت ، تاریخ پرداخت و شماره ارجاع می شود را وارد نمایید.
لطفا مبلغ واریز شده به حساب موسسه را بر ریال یا تومان وارد نمایید.
لطفا نحوه پرداخت هزینه را اعلام نمایید.
لطفا شماره ارجاع / شماره پیگیری / شماره بازیابی و یا سریال فیش واریزی را وارد نمایید.
لطفا تاریخ پرداخت هزینه را اعلام نمایید.

 

ثبت شده در مرکز  توسعه تجارت الکترونیک وزارت صنعت ، معدن و تجارت
ثبت شده در اداره ثبت شرکت ها و موسسات غیر تجاری کشور
ثبت شده در مرکز توسعه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال
ثبت شده در ستاد ساماندهی وب ایران – وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
دارای پروانه کسب از اتحادیه صنف رایانه (عضو ممتاز اتحادیه کامپیوتر)

80 دیدگاه

  1. سلام و سپاسگزار از خدمات رسانی عالی شما.چه خودم چه اعضای فامیل تمامی متنها با تمامی گرایشها رو نزد شما انجام دادیم و بسیار عالی بودند.مبلغ متن جدید(حقوقی) به ش.پ238053 و شماره فاکتور 960819704 (ترجمه کند) امروز 20 آبان واریز شد.

  2. با سلام
    فاكتور شماره ٩٦٠٥٢١٧٠٧ براي ترجمه كند با مبلغ ٣٩٣٣٧٧٦ ريال و شماره ارجاع ٧٢٢٥١١١٠٨١٥٩ در تاريخ ٢٢مرداد ١٣٩٦ پرداخت شد
    و زمان تحويل ٢٨ مرداد ١٣٩٦ميباشد
    ممنون از زحماتتون

  3. با سلام
    فاکتور شماره 960518705، برای ترجمه کند با مبلغ 3283434 ریال و شماره پیگیری 467364336 در تاریخ 1396/05/18 پرداخت شد.
    و زمان تحویل 96/05/24 می باشد.
    با تشکر و خسته نباشید

  4. با سلام
    من در تاریخ 17/4/96 فایل پیوستی را ارسال کردم .
    مبلغ واریزی 196000 تومان
    تاریخ واریز مبلغ 96/4/17
    شماره فاکتور 960417704
    شماره ردیابی ۱۲۴۴۶۰۹۳۲۴
    زمان تحویل 96/04/22
    فرمت تحویل wORD & PDf
    سرویس انتخابی ترجمه اساتید
    با تشکر

  5. با سلام فاکتور 960408704 برای ترجمه کند با مبلغ 2080260 در تاریخ 13/04/96 با شماره ارجاع 014099707184 (به صورت کات به کارت) واریز شد، زمان تحویل 18/04/96 است. اطفاً بررسی نمایید.
    با تشکر

  6. سلام
    فاکتور شماره 960327701برای ترجمه اساتید با مبلغ 1792000 ریال و شماره ارجاع124841000247 در تاریخ96/3/28 پرداخت شد. زمان تحویل طبق مکاتبات96/3/30 می باشد.
    با سپاس فراوان

  7. با سلام
    فاکتور شماره 960326702برای ترجمه فوری با مبلغ 1876800 ریال و شماره پیگیری 926021 در تاریخ 96/03/26 پرداخت شد. زمان تحویل 96/03/29 می باشد.
    با سپاس فراوان

  8. با سلام
    فاکتور شماره 960324705 برای ترجمه کند با مبلغ 793000 ریال و شماره ارجاع 124752592706 در تاریخ ۱۳۹۶/۰۳/24پرداخت شد.
    و زمان تحویل ۹۶/۰۳/۲۷ می باشد.
    با سپاس فراوان

  9. با سلام
    فاکتور شماره 960323711، برای ترجمه کند با مبلغ 872410 ریال و شماره ارجاع 124727722230 در تاریخ 1396/03/23 پرداخت شد.
    و زمان تحویل 96/03/27 می باشد.
    با تشکر و خسته نباشید

  10. با سلام
    پروژه بنده با شماره فاکتور 960226706 به مبلغ 856548ریال با شماره ارجاع 011899041135 انجام شد.
    لطفا نسبت به تایید آن اقدام و اطلاع رسانی کنید
    باتشکر

  11. سلام ، خواستم بپرسم ترجمه ای که توسط مترجم مجرب انجام میشه خیلی فرق داره با ترجمه ای که توسط اساتید دانشگاه انجام میشه.
    میتونم به مترجمین مجرب اعتماد کنم

    • با سلام. مترجمین ردیف های ترجمه فوری و عادی و کند مترجمین مجرب و متخصص با سابقه کاری قابل قبول می باشند. در صورتی که ترجمه متن شما چه ترجمه انگلیسی به فارسی یا ترجمه فارسی به انگلیسی بسیار بسیار تخصصی می باشد از ترجمه اساتید استفاده نمایید. در این سرویس مجری پروژه شما استاد دانشگاه می باشد.

  12. با سلام. تحویل درخواست حضرتعالی برای ساعت 23:45 امشب می باشد که مطابق تایم مقرر تحویل خواهد شد. تاخیری وجود ندارد. با احترام – 1396.2.21

  13. باسلام و سپاس از سایت خوبتان
    بنده در تاریخ ۹۶/۲/۱۳ساعت ۸ دقیقه بامداد هزینه مربوط به ترجمه انگلیسی به فارسی مربوط به پیش فاکتور ۹۶۰۲۰۶۵۰۰به شماره ارجاع ۱۲۳۸۲۵۱۸۶۴۵۹ را پرداخت نمودم می خواستم از زمان دقزق تحویل ترجمه اطلاع داشته باشم .با تشکر

    • درخواست حضرتعالی ثبت گردیده و ظهر روز یکشنبه مورخ 1396.2.17 به صورت تایپ شده و ویرایش شده در نسخه word به ایمیل تان ارسال خواهد گردید. با سپاس
      – امور ترجمه

  14. با سلام و تشكر از سايت بسيار خوبتون.
    بنده در تاريخ ٩٦/١/٣١ ساعت٢٣:٤٥ هزينه ٣٣٨٢٥٠ تومان رو براي روش ترجمه اساتيد براي ترجمه فاكتور ٩٦٠١٣١٧٠٦پرداخت كردم به شماره ارجاع 123580868921 .
    زمان تحويل ترجمه ٩٦/٢/٦ اعلام شده اما بنده بسيار عجله دارم و از شما خواهشمندم در اسرع وقت ترجمه فرستاده شود.
    با تشكر فراوان از سايت مفيدتون.

  15. مبلغ مورد نظر در خصوص ترجمه کند با شماره ارجاع 121429615377 و شماره فاکتور 951016715 در زمان جمعه 16 دی ماه سال ۱۳۹۵ ساعت 12:50به کارت سامان واریز گردید. خواهشمند است اقدام مقتضی تسریع فرمایند.

    • تخمین زمان تحویل پروژه براساس حجم متن، رشته تخصصی و سرعت مترجم می باشد. جهت اطلاع دقیق از زمان تحویل، هزینه پروژه و میزان تخفیف تخصیص یافته، لطفا فایل مورد نظرتان را ارسال نمایید. با تشکر

  16. سلام
    مبلغ برای ترجمه واریز شد از درگاه ملت
    پرداخت با موفقیت انجام شد. مبلغ 1821511 ریال به « شماره ارجاع 120885891996 » پرداخت گردید.
    شماره فاکتور 950918702
    فرم نهایی نیز تکمیل و ارسال شد
    منتظر جواب و تائید هستم

  17. با سلام با تشکر از سایتتون .من برای اولین باره متن واسه ترجمه میفرستم امیدوارم کلمات تخصصی به درستی ترجمه بشن چون هنوز متنهای زیادی برای ترجمه دارم. مبلغ به صورت آنلاین واریز شد.(ترجمه کند)

  18. با سلام
    مبلغ مورد نظر در خصوص ترجمه عادی با شماره ارجاع 119122986659 و شماره فاکتور 28661374 در زمان یک شنبه28 شهریورماه سال ۱۳۹۵ از کارت ملت به نام رضا گودرزی واریز گردید. خواهشمند است اقدام مقتضی تسریع فرمایند.

  19. من برای ترجمه فایل ROA.ROE.ROS مبلغ 746153 ریال بابت ترجمه سریع موضوع فاکتور 950701600 واریز انجام دادم ، تاریخ سوم مهر خیلی برای من دیر هست ، لطفا تسریع کنید .

  20. مبلغ مورد نظر در خصوص ترجمه کند با شماره ارجاع 119142599581 و شماره فاکتور 950628707در زمان یک شنبه28 شهریورماه ماه سال ۱۳۹۵ ساعت 00:12به کارت سامان واریز گردید. خواهشمند است اقدام مقتضی تسریع فرمایند.

  21. مبلغ مورد نظر در خصوص ترجمه کند با شماره ارجاع 119089182140 و شماره فاکتور 950627600 در زمان شنبه 26 شهریورماه ماه سال ۱۳۹۵ ساعت 11:۵۹:۴۴ به کارت سامان واریز گردید. خواهشمند است اقدام مقتضی تسریع فرمایند.

  22. با سلام وادب
    اولین باره که برای ترجمه به مجموعه شما مراجعه کردم امیدوارم پاسخ ترجمه را باکیفیت ودر زمان تعیین شده از آن مجموعه محترم دریافت نمایم.
    خدمت تمامی کارشناسان عرض سلام و خداقوت دارم آرزوی موفقیت و سلامتی برایتان آرزومندم.

  23. سلام

    ترجمه ام را دریافت کردم. میخواستم از کار قوق العاده با دقت و تمیز شما تشکر کنم . خیلی ممنون . واقعا کار شما راضی کننده است . موفق باشیذ

  24. با ســــلام و عرض خسته نباشد
    بنده مبلغ مورد نظر رو کامل پرداخت کردم فقط لطف کنید با کیفیت و به موقع تحویل دهید.
    شماره فاکتور:950218707
    تاریخ تحویل و نوع تحویل:95/2/21 “کــند”

  25. سلام
    من ازطریق یکی از دوستان با موسسه شما آشنا شدم ازترجمه موسسه شما خیلی تعریف کردند امیدوارم که همانطور باشد
    مبلغ فاکتورراازطریق درگاه بانک ملی به حساب شما واریزشد

  26. با سلام و عرض خسته نباشید خدمت همه عزیزان پرتلاش موسسه
    ضمن تبریک روز و هفته معلم خدمت شما اساتید
    می خواستم عرض کنم بنده بی نهایت از نحوه انجام امور مربوط به ترجمه این موسسه راضی هستم و در مدت این دو سال که افتخار درخواست ترجمه متون و مقالات را با اساتید این موسسه داشتم کاملا” رضایت دارم. انشاالله موفق و موید باشید.

  27. مبلغ مورد نظر در خصوص ترجمه کند با شماره ارجاع ۴۰۸۸۶۸۴۹۴ و شماره پیگیری ۹۷۷۸۳۰ در زمان دوشنبه ۳۰ فروردین ماه سال ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۵۹:۴۴ به کارت سامان واریز گردید. خواهشمند است اقدام مقتضی تسریع فرمایند.

  28. با سلام
    ممنون از سایت خیلی خویتون.فقط من برای این متن ترجمه خیلی روی تاریخی که گفته بودین حساب کردم .تا دیروز قرار بود برام بفرستین.خیلی دیر شده ومبلغ هم به طور کامل پرداخت کردم.ممنون میشم برام ارسالش کنین

  29. با سلام از سایت بسیار خوب شما تشکر میکنم فقط تو رو خدا من این متن رو سریع میخوام و هزینه کامل هم پرداخ ت کردم وقت ندارم تا همون تاریخی که فرمودید من میخوام حتما ممنون از سایت خوبتون من مشتری دائم شما میشم .

پاسخ دهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *